Thursday, 9 February 2012

Hanya Untuk Dia....

AKU AMAT MERASA KEHILANGANNYA....

kitaorang lahir pada tarikh yang berbeza tapi dalam tahun yang sama... Ali lahir dulu pada 12 April 1992, aku lahir pada 20 November 1992... aku selalu kena buli dengan ali.... ali kata aku senang kena buli sebab aku ni perempuan... perempuan kan
lemah, kuat nangis.... bila tanya kenapa dia suka buli aku??? dia jawab "sebab kau lahir lambat, aku lahir dulu jadi aku yang tua...." kalau ikutkan pangkat dalam keluarga aku nie makcik dia.... apa boleh buat.... lahir lambat, perempuan lak tu....ni cerita waktu kitaorang budak-budak waktu belum sekolah lagi....


ali!!!!!!!!! ika!!!!!!!!!! balik!!!!...... (sampai rumah, batang kayu lekat kat punggung Zzzapp! bunyinya) kan mak dah kata jangan main banjir! degil sangat kau berdua nie kenapa!!! huhuhuhuhuhuhuhuhu.... kena pukul sudah... tu la akibatnya kalau curi-curi main banjir... hehehehehehehe... tak pasal-pasal kena tibai....

"mana la cakar sampah aku nie... ko ada nampak cakar sampah aku tak Ram??" tanya ibu kat mak ali... " entah la, aku punya cakar sampah pun tak nampak kat mana" jawab mak ali... "ali mak dengan ibu tak marah ke, kita bakar cakar sampah ni?" "ala nak marah buat apa, nanti mak dengan ibu beli yang baru..."..... penat mak kitaorang cari cakar sampah.... rupanya kitaorang dah bakar cakar sampah tu kat bawah pokok limau belakang rumah aku...... hehehehehehehehe... bila bau hangitkeluar apa lagi kenal bedal la kitaorang dengan mak-mak kitaorang....hahahahahahaha.....  tak pasal-pasal dapat pukulan selipar jepun ibu aku... hehehehehehe..