Sunday, 18 January 2015

Ingin ku jadikan kau inspirasi karya,
Saat wajah kau menjelma diminda,
Aku cuma mampu tersenyum gembira.
aku habis huruf, aku habis kata kata.

Aku khayalkan lagi,
Mungkin aku berjaya hasilkan puisi,
Namun hati mula bernyanyi
Seakan meraih musim bunga kembali.

Akhirnya, ini saja.
Harap fikiran kita sama.
Perasaan juga.

"Sejak bila awak sayang saya?"

"Semalam. Haha".

"Main main lah awak ni, betul betul la."

"Tak betul ke? Saya rasa macam baru semalam semuanya terjadi".

saya cuba :)

Saturday, 17 January 2015

"Moga moga kita jumpa lagi di Syurga. Tunggu aku disana ya. Mungkin aku lama di Neraka" si Pendosa.

Sunday, 11 January 2015

"Aku bahagia melihat kau"

Dan sekarang, letak "pura pura" dimana mana.

Wednesday, 7 January 2015

kenkadang tulis puisi pun tak mampu nak luahkan apa yang ada dalam hati. Cuma mampu keluar satu perkataan je.

FUCK.

Aku dah cakap, aku tak nak orang buat baik dengan aku. Aku tak nak terhutang budi dengan orang.

And now, orang cakap aku mempergunakan dia. Fuck babi celaka rasa ni.